Saker man kan göra när man inte kan sova...

Jag kan inte sova, det går bara inte. Så vad gör jag de nätter då det blir såhär?
Jag brukar...
- skrämma upp mig själv genom att upprepa tyst för mig själv att det faktiskt är någon under sängen/i garderoben. Efter några minuter blir man paranoid, ficklampa är en fördel.
- se filmer. Tråkig punkt, jag vet. Alla gör det. Jag bunkrar upp med 5-6 filmer och ser film hela natten.
- leta grejer som varit borta ett tag. Minneskort, skolböcker, mobiler... you name it!
- göra fågelbon. Av mitt hår alltså. Tupera, tupera och tupera är fågelbo-reglerna. Risken finns att du har så jävla tråkigt att du somnar mitt i bo-createandet och vaknar upp på morgonen med lurv (värre än Erik Hassles) på skallen och undrar vad fan som hände.

That's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0